08/04 Gbg Sussi

Lunch: Med Björn R. Vi käkade Sussi... (jag har inte stavat fel, hon sa verkligen sussi)
Mycket humana priser. "Tabeilu" på Karl Gustavsgatan 20 Kan verkligen rekommendera det. Kanske en aningen stilrent och så hade jag uppskattat lite musik i bakgrunden. Men annars var det super.

Vårens första utomhuslatte: Med Jenny A. Så kul att träffa henne. Vi kom på att det var över ett årsdan vi träffades sist.
Jag o Jenny var även ute o shoppade. Ser ni att 80talet är tillbaka?. Och jag lovar....det kommer mina danspar få inse. ;)
Åkte hem till Jenny o träffades hennes pojkvän, vilket var en mkt trevlig filur.

Provade även Ica Focus utanför Liseberg. Vilken butik!! Min nya favorit i Gbg. Vilket affär! Jag älskar mat, smaker... o små kex, pesto, Parma skinkor... ja.. allt som gör livet gott. ;)

Nu sitter man framför datorn o tar sig ett glas rött.
Kan livet vara mer trevligt? Kanske om man hade någon i soffan bredvid sig... men men ... den dagen kommer.


image10
image11
image12
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0