22/4 Liftarens guide till Uddevalla

image45


Svaret är alltid 42!! kom ihåg det ;) ...framför allt om ditt namn är Arthur Dent!!

Vilken dag!!
I min enfald trodde jag att jag kunde hålla reda på bokningarna av privatlektioner denna veckan. Men ack.
Tydligen blev det dubbelbokat, och väldigt rörigt. Jag hoppas dock innerligt att paren blev nöjda i slutändan.
Jag har ju inskaffat en Filofax för att saker som detta inte skall hända.... men men.
Paren stuffadde på, och jag tror de fick sig en tillräcklig omgång inför SM. Och de fick ju i slutändan betala ett mkt billigare pris också hehe

Glad i hågen tror jag att träningen börjar kl. 17.00. jag sätter mig på bussen som förväntas vara framme 16.32. Pratar med en av parets mammor, och får till min fasa reda på att jag skall börja kl. 16.00
vad skall jag då göra??? Jag ställer mig vid vägkanten, tar upp tummen och börjar att lifta. Efter 10 min viner min mor förbi. Får syn på mig och stannar. Vilken tur.

Väl framme i Uddevalla visar det sig att jag inte började före kl 17 i alla fall. Som det kan bli haha
Typiskt Ingo!!

Det är just därför jag har skapat denna blogg. För att sådant här händer mig alltid.
Och då brukar jag säga. -Detta skall jag berätta för barnbarnen. Det är ju bara det, att mitt liv är fullt av dessa händelser. Så jag glömmer bort dem, och de blir även "vardagsmat"

Välkommen i alla fall till mitt liv!... och en troligtvis väldigt rolig o händelserik blogg.

Kommentarer
Postat av: Fia

*hahaha*
Typiskt dig raring!
Det är så skoj å läsa din blogg. Tok.

2008-04-23 @ 01:33:45
URL: http://filosofifia.blogg.se
Postat av: Lena

HaHa!vad va det jag sa om aktiva själar på touren..själv lyckades jag med det jag trodde var omöjligt..att bli hundbiten på konferans..på Park avenue..!..fortsättning följer..

2008-04-23 @ 07:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0