Alla är vi barn i början

Är det så att jag har fallit för grupptrycket? eller försöker jag bara vara trendig?
...eller är det så att bloggandet fyller en funktion?

För mig kommer det definitivt att vara det sistnämnda.
Jag vill skapa en plats där jag samlar saker o minnen som berikar mitt liv.

Kommer det sedan att även berika ditt liv. Så blir jag riktigt glad!. Kanske just att berika ditt liv..... berikar mitt liv. hmmmm.
Jaja....  vi får inte bli för djupa i första inlägget.

Välkommen  på en resa... i mitt liv, med utveckling i fokus.

    * Utveckla mina intressen.
    * mina garderober
    * mitt bloggande
    * mitt språk
    * mig själv

Bon Voyage !!
/Ingo

image1

Kommentarer
Postat av: Emelie

välkommen in i bloggträsket!

2008-04-07 @ 23:21:32
URL: http://emelieblixt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0