En svängig helg.


Jag har återigen varit i Karlstad och undervisat dessa supersköna dansare.

Det är så kul att vara där. Man ser en sådan skön stämning i klubben. Jag har inte så mkt tid att blogga i dag, för att nu sitter jag o kollar in utbildningar på nätet, och sista ansökningsdagen är i morgon.


I dag har jag lunchat med Björn.
En riktigt trevlig filur, som har påmint mig att film är bäst att se på bio, och har man ingen att gå med, skall man ta sig tid att gå själv!! Två filmer i veckan är ett minimum!  ;)

Lägger upp lite bilder ifrån helgen.

  1. Som jag har sagt under en längre tid. 80 är tillbaka, dessa ting från ett sådant härligt årtionde smyger sig in i mitt liv som en liten solstråle bakom åskmolnen.
  2. Helenas mössa och solglasögon gick laget runt. Här är jag i denna trendiga dams accessoarer.
  3. Kostym. Här är en från Tiger. Tror jag skulle vilja köpa den. Efter nästa löning blir den min!

-Mot framgång


image24
image26
image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0