Från landsbygd till en liten storstad.

Igår åkte jag ner till Göteborg, för att "flytta in" i en lägenhet ... som jag skall ha lite temporärt.
....kort o gott en .... övernattningslägenhet för en kort period.

Ser ni hur snyggt jag färg koordinerar väskorna hehe ;)


image7


Roade mig på bussen, med att ta kort på mig själv.
Fick se till min förvåning att det ser ut som jag är sponsrad av Abercrombie & Fitch. Både min keps och T-shirt är därifrån. Man kan tyvärr inte köpa dessa kläder i Sverige, om man då inte gör det online förståss.


image8

Kommentarer
Postat av: SSprut

http://sprut.blogg.se/ nu har jag så tråkigt så jag har börjat skriva... var ska detta sluta???

2008-04-08 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0