Käkar på

Sitter och intar frukost samtidigt som jag surfar runt på Internet för att se vad som har hänt i världen.

Lyssnar på: Min nya favorit Dj  Hendrik B

Håller på: So you think you can dance Scandinavia- Daniel  (titta här)

Sneglar på: Oprah där Nate Berkus inreder ett hus. Han verkar vara en riktigt hyvens kille. Sådan skulle jag vilja vara. Hyves. Inte bara en skön klädstil, utan "something ells". Som Oprah säger hela tiden ;)  "Love him, love him!"

Frågan är... kan man köpa det där "something ells"? finns "hyvens" på Ica? eller måste man jobba på det... vi få se om jag har det.... och om jag kan skaffa det...eller utveckla det.

Kram



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-04-09 @ 11:42:48
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: mulin

Dela gärna med dig av dina tankar kring 10-åriga Engla på min blogg.

2008-04-09 @ 11:51:27
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0