Nu händer det saker!

Faan vad effektfullt att tänka ut en framtid som är baserat på mina dåliga vanor.


Hur ser din framtid ut om du fortsätter som du gör?
Lungcancer?
Alkoholist?
Arbetslös?
Bitter o elak?
Deprimerad?
Fattig?
Rastlös?

Jag har redan, fått gjort en hel del i dag. Bra jobbat Ingo!  (måste få ge mig själv lite cred hehe)
I dag kommer det bli en rolig dag.

I dag skall undervisa de oerhört posetiva kidsen i Fjällbacka. Ser jag frammeimot. Efter det bär det av till Gbg för att sova några timmar.

Död åt latmasken!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ingemar- Så bra att du har en sådan positiv klang i dina livsfunderingar idag ! Det gillar jag..
Och så är det ju så att aktiva själar på touren behöver tiiid..och tid är något som går men faktiskt också något som kommer..
något att tänka på under tiden du mosar masken..

2008-04-11 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0