Rock with you

God morgon!!!

Ser ni! I natt har det hänt saker. O då pratar jag inte om gymnastiska aktiviteter, utan en totalrenovering av min blogg. Detta är en början, det kommer att bli bättre när jag har mer tid, och kan mer.

Som ni säkert redan har märkt så berikar dans mitt liv oerhört. Jag har nog haft lite ångest av att jag måste välja bort dansen för att kunna göra karriär. Nu har jag kommit till insikt att dans är en oerhört stor del av mig. För att göra kariär, måste jag nog se till att alltid ha dans med mig på något sätt. Kanske man skall börja datea någon som brinner för dans lika mycket som jag? ;).... ....come on........i want to rock with you ;)

(Här om kvällen i Karlstad, springer jag på en klasskamrat från högstadiet, och han utbrister.. "-är det inte dans Ingo".... så jag, skall nog bara ha insett detta faktum tidigare) Musik, dans och musikvideor ligger mig varmt om hjärtat. Och är det en artist som kombinerar dessa tre ting, så brukar jag smälta som kvarglömd glass på en parkbänk i solskenet.

Janet Jackson
Är en sådan artist. Denna dam har släppt ett nytt album. Man har dock inte hört så mkt av henne här i Sverige, så jag tänkte bjuda på ett smakprov på hennes nya singel. "Rock with you" tycker jag har ett skönt sound, och en mkt bra koreografi. Musikvideon är lite mörk, men som vi alla vet, på klubbarna är det mörkt o dirty.... mkt dirty... mina vita sneakers blev i helgen nästan svarta ;)



Kommentarer
Postat av: Helena

Hello! Bra låt! Du har nog rätt i ditt resonemang, det man letar efter kan finnas precis mitt framför näsan på en, det gäller bara att veta vad man letar efter....;) Nope huliganhämtning står på schemat! Laters!

2008-04-16 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0