Vårig dag

Hej!

I dag har våren anlänt till mitt liv. Jag har hittat vitsippor!! De ni! Nu är det snart sommar!! (bilden är från utkanten av Hunnebostrand) I dag har jag varit i Tanumshede och undervisat en särskola i dans. Jag har lärt dem bugg. Men det roligaste var nog att se kidsen lära sig att dansa som "robotar".

Dagen har också bestått av fika med Lena och lunch med mor.

Har dock inte råkat ut för något situation där jag har behövt att bestrida min rätt i argumentationen. Så veckans uppgift fortsätter i morgon.
Kram o hej!





image29

Kommentarer
Postat av: Lena

Älskar verkligen den här bilden ! Med lilla fina vitsippan ! Av alla säkert 50 sippor är det en liten som vill ta plats och dom andra får snällt ge vika ! Dessutom så frontar den..haha !(Ja ja den andra bilden på dej är också schysst förståss..är det Vasuna Inc månne du bär ?)

2008-04-15 @ 23:46:12
Postat av: Lena

tryckfelsnisse framme...Vasuma Inc menar jag

2008-04-16 @ 00:13:33
Postat av: Andreas

Inte bara vår tecken här utan även ett Gôbb tecken att du reagerar på sådana här saker.

Kram sprut

2008-04-16 @ 17:34:36
URL: http://sprut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0