We only got 4 minutes to save the world

image4

Jag sticker inte under stolen, jag gillar Madonna
Jag kommer säkert att kommentera denna artist om o om igen i framtiden.
Och det är just detta som jag finner så fascinerande. Det blir säkert 2-3 singlar och en stor turné, på gång hos bruden. Säga vad man vill, men det är ju ett faktum att hon är 50 år och fortfarande rankas som Queen of pop. Det borde ju finnas unga talanger som kan peta ner henne. Men inte..... hon samarbetar med dem ;)

Såg den nya videon i fredags. Efter 20 min var den borta från Youtube. Vi får se hur länge denna ligger uppe.
Ryktet går att det är den franska producentduon Jonas and Francois som ligger bakom den.

Jag hade förväntat mig mer dans. Men den får ju helt klart "Godkänt". Jag skulle vilja se fler scener som den, när de dansar unison på biltaken. Och hastigheten hur hon tar av Justin tröjan .... är cool!

Madonna feat Justin -4 minutes.

Men för att rädda världen citerar jag Michael Jackson.....

I'm Starting With The Man In
The Mirror
I'm Asking Him To Change
His Ways
And No Message Could Have
Been Any Clearer
If You Wanna Make The World
A Better Place
(If You Wanna Make The
World A Better Place)
Take A Look At Yourself, And
Then Make A Change



tar en titt på mig själv.... o förstår....nu är dax..... 4 minuter... to get my as moving/ Ingo

Kommentarer
Postat av: Emelie

vi mer är gillar denna donna!

2008-04-07 @ 23:22:16
URL: http://emelieblixt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0