28/5 Öland

Hej!
Idag har jag jobbat i Oskarshamn. En mycket charmig liten stad.
För det är en stad?? eller?
Var detta en Paris Hilton kommentar?. jag precis levererade ..ajaj ;)

Jag vet inte, och ärligt talat skiter jag i det också. Jag står för att jag inte vet om Oskarhamn är en stad eller inte. Vilket fall, så är Oskarshamn mycket vackert.

Efter en dag på jobbet, drog jag mig ner mot Kalmar. Klockan närmade solnedgångs dax,,så jag tog tillfället i akt att öka över till Öland, och bevittna solnedgången på tillbaka vägen till Kalmar.

Mycket vackert!!!!

image55

Kommentarer
Postat av: Linus

Blev lite lätt paff av att hotta dig på en Shellmack (eller var det en statoil :P) i Kalmar en lördagnatt. men allt har ju sin förklaring. Hehe. Hoppas allt gick bra i oskarshamn. L

2008-06-02 @ 20:51:05
Postat av: Lena

Småland rocks!

2008-08-14 @ 23:46:22
URL: http://tecareo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0