Ny vecka! snart v 47

Tja!
Nu börjar snart v.47!!
Ni som känner mig vet att varje vecka försöker jag att förbättra mig lite mer mot föregående vecka.
(ja, och handen på hjärtat så minskar ambitionen runt Torsdagen, men förhoppningsvis blir ju den totala utvecklingen av Ingo lite mer vecka för vecka)

Denna vecka, v47, skall jag börja blogga bättre. Små korta inlägg.
Jag har tänkt så här förut: Det är ju inte så mkt som händer numer i mitt liv. Ingen Champagne med celibriteter på någon cool bar, inte så många Michelin resturang besök, knappt några one night stands ;)
Men det är ju inte det jag bloggar om heller.... utan vad som berikar livet.
Allt berikar ju livet,,,,, tystnaden, så som champagnen.

Så nu blir det förhoppningsvis lite mer text på bloggen, dock som det är med Ingo....... lite felstavat, och med mkt ironi.

Jag kommer även denna vecka jobba med Wisdom #7

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig min vän! <3

2008-11-17 @ 11:36:33
Postat av: fia

(psst glömde skriva att det var från mig..)

2008-11-17 @ 11:37:10
URL: http://filosofifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0