Hur går det för mig?

Jo jag kan inte säga att det är lätt att göra veckans läxa. Som då var att "kasta sig över allt gott". man fastnar lätt framför tv, fastnar lätt i en argumentation som man skulle kanske ha släppt. Och alla saker som är goda som man borde göra är såååååå många.

Men, jag kan säga, att :

DET FUNKAR!!!

Ju mer man kastar sig över de bra sakerna (som man bör göra), ju lättare blir det tillslut. Det blir en bra vana.
Dock inte lätta tt grunda ett mönster.... men jag ser att spiralen går uppåt i stället för neråt.


Kan verkligen rekomendera det till alla!

Skut inte på det du kan göra i dag!!!! (jag vet..d.et är inte lätt, men det funkar hahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0