Lärare

Jaha, då har man bräddat sin CV ytterligare. idag har jag gjort något som jag aldrig har gjort förut.
Jag har varit lärare/vikarie för en klass 5-6A..... De ni!!

Skall jag vara ärlig, så har jag aldrig trott att jag skulle stå där framme vid tavlan och leda en klass i kunskapens värld.
Inte för att jag har något i mot skolan och lärare, utan att jag har aldrig kunnat se mig själv i den miljön.
Har alltid sett mig själv i kostym springandes till hissen med en portfölj under armen.

Men detta med att vara lärare var kul!!

...... vi får se vad det leder mig i livet...... spännande ;)
Att undervisa är kanske min grej ;)

Ingo

Kommentarer
Postat av: Dansare i Fjällbacka

F-n va roligt... jag o många som dansar för dig tycker att du e som klippt o skuren för läraryrket. Med ditt engagemang och ditt sett att få alla du undervisar med på dina vilkor är en enorm resurs och kunskap som många lärare saknar. Men inte vår underbara INGO!!! Go INGO GO!!!

2008-09-12 @ 00:15:33
Postat av: Petra

Så hur blir det? Skall du skola om till lärare?

2009-02-16 @ 00:43:06
URL: http://petra79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0