P.S. I love you






Jag tror att en vettig balans berikar livet. Jag har varit en person som knappt tar ledigt, och vad jag inser att inget i livet blir då vettigt. Det är som uttrycket.... inget blir "varken hugget eller malet". Så från och med nu skall jag jobba hårdare när jag jobbar, och ta mer organiserade ledigheter. Filmkvällar/söndagsfilm är då det bya på schemat.

I går såg jag P.S. I love you. Min syster hade sagt att den var bra. Så hyrde jag den, På fodralet stod det att det var en komedi. jag frågar mig ..... var det verkligen en komedi?

Jag har ju inte gråtit så mycket till en film sedan "Så som i himmelen". Ok, den hade många komiska inslag. Men jag tyckte nog att man fick mer en tankeställare om livet och kärlek.

En mycket bra film som får en att tänka till.

Kan jag verkligen att rekomendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0