I backspegeln

Vet inte riktigt vad som händet med min mobil. Förra måndagen fick den problem att skicka MMS, och detta håller i sig. Hur svårt kan det vara att fixa en mobil som håller mer än 1 år? Min LG mobil har ju ioförsig aldrig varit bra, förutom kameran.
Här kommer lite bilder från förra veckan.



Här på väg till Stockholm. Älskar att åka tåg, speciellt i den tysta avdelningen.
Man har mer benutrymme än i flyg. Och tidsmässigt så går det relativt snabbt, och om man inte försöker sova så kan man ju jobba.
Tyvärr tycker jag det är ibland lite ljust för att kunna sova.


På fredagen käkade jag lunch med Björn, på mat-niklas resturang 1900.
Mkt god mat. och en hemtrevlig atmosfär


På kvällen hade jag och Isabell och Rivky en mkt trevlig barrunda där vi bland annat var på Brasserie Godot.
BRa drinkar och ett stiligt klientel.



Denna roliga skylt hittade jag på en toalett på denna barrunda.  hahaha Lite av min humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0