Oslo

Jag omorganiserade i Filefaxen för denna vecka, och kastade mig till Oslo i morse på en arbetsintervju. Varför är det så, att man känner att man alltid kunde ha presterat bättre på en intervju??  hmmm
Jag förstår nu att artister har mediaträning. Det är ju inte lätta att klämma fram en välformulerad mening, som säger allt man vill få fram, på rätt plats. Men men, det det löser sig. ¨

Jag tror starkt på att: -Bara man har ett mål i livet, och strävar att ta sig dit, så kommer man det så småningom. Vad det än blir för väg man tar.


Oslo var förövrigt en väldigt trevlig stad. Har bara varit där som hastigast förut. Och jag tror faktiskt jag skulle trivas där riktigt bra. Kolla vad trevlig dricka man har i Norge! Must, det var längesedan.


Kommentarer
Postat av: john

följ min blogg och kommentera :) din blogg var fin :)

2009-08-26 @ 19:26:12
URL: http://ireallyloveliwa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Alltid kul med killar som bloggar, det är ju inte så jätte vanligt.. :)

2009-08-26 @ 19:27:08
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0