11h

Precis hemkommen efter en 11 timmars lång arbetsdag.

I kväll var jag och undervisade i dans i Uddevalla!
Gud vad kul att terminen hos dem har börjat. Tycker det är så roligt och givande att träna dem. Jag kan ju tillsynes låta lite hård o barsk, men det är ju för jag vill att de skall förstå vikten av en bra bas inom sitt område. Hoppas att jag ändå lindade in allt med en  leende och en rejäl portion humor.

-Vill de bara ha bra komentarer, kan de ju träna för deras mormor ;)... hon är även billigare haha

Fast paren skärpte sig snappt, och dansade väldigt bra därefter. Så i slutet på varje lektion, var en fröjd för ögat. Och jag var nog inte barsk alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0