Sprinter

Så nu har jag klart av start skottet på min nya hobby. Löpning. Eller ja, hobby vet jag inte om jag skall kalla det.
Min nya träningsrutin, kan man kanske kalla det.
Jag skall ju ta mig an Lidingöloppet som då är på 3 mil.

Kände att jag hade för lite på fötterna. I morgon krävs nog två par sockor  i löparskorna. Behöver nog också ett par nya vantar. Springa i stora vantar som man har när man åker slalom, var nog kanske inte helt rätt ;)


Dagens längd: 3 km
Total längd sedan 090201: 3 km


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju alltid en början, only 27 km to go. från din gamla granne i växjö,som numera också bor i sthlm...

2009-02-16 @ 20:45:56
URL: http://malinappelgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0