Förkyld


Jag är förkyld. Rejält också.
Tycker att detta ordet förkyld är roligt. Jag har inte alls blivit kall. bara sovit väldigt lite ;)

Jag är fullt medveten om att när jag under längre tid inte får tillräckligt med sömn, så blir jag dålig. Hur kunde jag glömma bort det denna gången?
 För att det tog längre tid att bryta ut än vanligt. Härregud jag har ju gårr runt med konstant sömnbrist i nästan 6 veckor. Jag har nog ändast 1 natt i veckan då jag sover 8 timmar.

iallefall jag skall inte klaga.
Livet är toppen!
Får en skaplig lön, och tillsammans med inkomsterna från mitt företag så är det, riktigt bra. Jag lär mig mycket.
Och jag sår frön hela tiden som förhoppningsvis bär frukt i framtiden.
Några saker jag skyulle vilja pressa in i livet .............så hade det nästan varit helt perfekt.

- Ett förhållande
- Mer tid för familj o vänner
- blogg mer
-Mer välgörenhets arbete.

...men men. Det kan jag nog trycka in i schemat i vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0