Bilder Motala Linköping


Och när man skriver en sådan rubrik tror man att det kommer vara många bilder på allt vad jag gjorde. Jag är usel på att ta kort, och det har jag alltid varit. Försöker ju bli bättre på detta, men handen på hjärtat så går det sådär.

Var på domar kurs i dans i Motala. Bodde med Port gänget i denna trevliga stuga. Var ett liksom ett torp med 2 små pitoreska hus. Vilken oas i tillvaron det var. Ett sådant torp kan jag tänka mig att ha, bara för att komma bort i bland.





Och sedan är jag inte riktigt säker om jag hittade denna Igelkotten i Motala, eller vad det var.
Snacka om dåligt minne va?! Nu förstår ni varför jag har en blogg. För jag själv skall behöva skriva ner vad jag gör. Så jag inte glömmer bort HELA livet ;)

Iallefall. Den första leande igelkotten som jag har sett i vuxen ålder. Ett mycket fashinerande djur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0