Nytt o gammalt jobb

Något som verkligen berikar livet är jobb. Hur många av er tänker så? Jag tänker så hela tiden. Jag älskar att jobba! I går hade jag dansundervisning i Fjällbacka. Det är hur kul som helst att få människor att utvecklas. Och det är i möten med människor man får andra roliga synvinklar (speciellt med barn) på saker o ting.



Sedan har jag fått ett nytt jobb. Fått o fått. Är ett intressant utryck. Igenom att man hela tiden jobbar bra, så leder det ena till det andra. Nu har jag bestämt mig. Nu skall jag göra karriär inom Hotel branschen.

Här är första steget: Supervisor, top floor Hotell 33 i Oslo.
Börjar den första oktober. Skall bli så roligt. Eller rättare sagt. Så Göj!
Trevliga kollegor, managers, attityd och atmosfär. Kan det bli bättre?

Och en sak som gör mig väldigt glad och näst intill lite rofylld som människa. Är att jag även kan till en viss del kombinera nytt o gammalt jobb. Jobba på sin karriär och ha berikande sidoprojekt. Känner mig nästan hel som människa! haha (Man ställer sig ju då inför nya utmaningar, som jag kommer blogga om i framtiden. Jag skall ju flytta till ett annat land. Hitta bostad, rutiner och delikatessbutiker haha )


Kommentarer
Postat av: emelie.

GRATTIS! vad skojigt.. så nu är oslo den nästa "storstaden" vi ska utforska tillsammans, eller? =)

2009-09-04 @ 21:54:59
URL: http://emelieblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0