-Vad hände??

Som min vän Mattias B säger -"vad hände"?
Jag gick upp kl 05.30 i morse. Haha  ......de du din latmaskjävel!!! ) När var jag tvungen att få upp så tidigt senast? hmm
Jag har väldigt svårt att gå upp på morgonen, och har alltid haft det. Det är inte det att jag inte kommer upp, det gör jag. Det är bara det att jag älskar att sova, mysa, täcke, kuddar, och min säg. Jag vill liksom inte "göra slut". Det kommer ju ta sådan lång tid innan vi syns igen! ;)
Konstigt dock. För vaknar jag utvilad, så vill jag inte ligga i sängen....
-vad hände då med denna kärlek för allt dun och tyg i sängen haha ;)
Nu på väg till Sotenässkolan och motivera elever!
love it.....
hörs
Btw....   have a fucking fab day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0