Aldrig mer alkohol!! eller?

Hur många gånger har man inte ställt den frågan.

Varför? varför ? varför?

Och när man ser klippet som detta (som Mr Kutcher lade ut på sin twitter), kan man ju fundera på hur roligt det är egentligen att vara riktigt skit full? Eller om det bara är så att det är roligare för dem som tittar på!! ?? ;)
Nu när man är över 30, så borde övning inom detta ämne bära frukt. Så att man aldrig blir "för full" igen. Hade det snart varit nyår, så hade det varit mitt nya nyårslöfte. Nu är det snart 1 maj. Så det blir mitt "första maj löfte"
Jag har faktiskt inte varit väldigt berusad på länge.
Tack vare att jag lever efter regeln, att aldrig dricka alkohol efter kl 00.00.
Sedan är det alkoholfria drinkar. Det ni!! ;)
Kanske skall införa en regel till ;)
....... aldrig shots! (they are evil!!) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0