Dagen 22/4

Gick upp i ottan för att åka och laga bilen.

Kl 07.00 står jag, och lämnar in bilen. För en gång skull fick jag tid och börja på en bok. Hinner ofta inte det, och om jag vill stressa ner, brukar jag göra andra saker än läsa. Men det var verkligen på tiden att jag fick lite bok-tid för mig själv. Var super.
I kväll skall jag till Fjällbacka, och undervida dans, skall bli super roligt! I fjällback finns västkustens swing-pjattar!!
Men innan jag åker skall jag ut och fixa lite i trädgården.
Ha en underbar dag!   -Ingemar

Klem tillbake.
Jag är en utlänning som har passerat gränsen.
Hej hej!
Vad är du för en kille då?
Kaffe eller tea?
Bad eller skid semester?
Jag är då en oerhört trevlig snygg och intelligent grabb... men du får ta det med en nypa salt...jag är ju jäv i frågan!! ;)
Hörs
Igge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0