Energifylld!!

Sedan jag var i London, har jag varit så energifylld, motiverad och taggad. Jag brukar faktiskt vara ganska motiverad annars också, men nu har det blivit så mycket så att del liksom kortsluter i bland.
Igår var en sådan dag. Man vaknar. Full med energi. Kastar sig över saker. Och sedan kommer kortslutningen. Man ser allt man vill göra, och det blir en overload.

Men så här är det varje vår för mig. Jag är enormt kreativ denna tidpunkt. Det brukar lugna ner sig i slutet av april. Då blir tiden att ta tag i alla saker man har hittat på. Och någonstans i November så har man faktiskt fått gjort en hel del av de saker som dyker upp i huvudet i mars.

I dag har har jag varit "lagom kreativ". Vilket betyder. Mer än vanligt, men mer strukturerat.

Jag har bara kommit på 1 ny affärs idé, och tre stora strategiska ändringar i 2 av de områdena jag redan redan jobbar med.

Lugn dag altså! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0