Frosseri -En av de sju dödssynderna!

Jag och bror var i Uddevalla i dag. Och som avslutning på dagen frossade vi loss på Cactus.
"Frosseri" skall ju vara en av de sju dödssynderna, och det måste det verkligen vara med alla dessa kalorier de klämde in i dessa två små ynkliga bakverk som vi köpte.  Gott var det, så vägen mot döden måste vara trevlig att vandra.
Nästa synd jag kastar mig över borde bli...."lust"!   Eller ja....den har jag ju redan avverkat tillsammans med "letja". Avund! blir det då .....     Eller var det så att man skulle hålla sig borta från synderna??....hmmmmm  ;)
(varför kommer inte bilden upp.....hmmmm försökt tre gånger....försöker en gång till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0