God morgon!

Nu är det inte många timmar kvar tills jag skall upp (3,5 timmar).Så jag borde verkligen gå och lägga mig. Har suttit o jobbat på designen på denna bloggen nu  närmare 4 timmar. Jag börjar faktiskt förstå lite sådan där html mm. ;)
Vissa saker som fortfarande inte fungerar
  • Att översätta den via Google
  • Färgerna under arkiv/kategori
  • Blankrader i texten i alla inlägg
....... men men. Det får jag ta en annan dag. Bloggen fungerar ju någorlunda. Den har även förhoppningsvis blivit lite ljusare o bättre för större bilder och videos.
I morgon bär det av till Uddevalla för danstävling.
Sedan skall jag till Göteborg på middag med Joakim B och Daniel B. Kankse Joppe hänger på!?
Ha en underbar dag! =IÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0