Jag vid spisen!

I dag är det fredag. Det innebär mycket att göra till kvällen kommer. Då brukar jag (försöker så gott jag kan) ta en liten mini semester i ca en dag.
  • Laga lite god mat med trevliga vänner.
  • Stänga av mobilen och Internet
Kort och gott. Bara  samla krafter för nästa vecka. Nu har det varit många helger sedan jag han med detta. Så det skall bli så skönt med denna helgens mini semester.

Kvar av dagen har jag Kontorsarbete, byta däck på bilen, träna, tvätta och städa.
Tidigare i dag har jag gjort croissante för första gången i mitt liv. Super enkelt. Blev dock lite brända.
Degen finns färdig och köpa i affären, så det tog lika lång tid att fixa bakverken som att koka kaffet.

I kväll skall jag laga Strömming med riktigt potatismos och rå rörda lingon!
Längtar redan till kvällen och veckans "Stress down"! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0