Vad tänkte jag???

3,5 timmars sömn. Det klarar aldrig en sådan som jag, som har det så oerhört svårt att komma upp på morgonen.
Denna veckan är jag och hälsar på min mor, och hon skulle åka kl 06. Så jag tänkte vara snäll och gå upp och fixa frukost till henne.

Orkade jag upp?  Nej. Blev ingen överraskning för mamma.

Nu har jag varit upp några timmar. Har tränat, damsugit huset mm. Nu skall det ätas och sedan bär det av till danstävling i Uddevalla.

Måste säga att det är super kul att det är så många som läser bloggen. Jag har ju börjat skriva den enbart för min skull. Men det är roligt att det insikten av vad som berikar mitt liv, även intresserar andra människor.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0