v.12

Nu är min blogg tillbaka...(tog endast 3 månader för blogg.se att fixa det.) men men...
Denna vecka är det full rulle  (just nu är jag sjuk så vi får se vad jag kan göra av det som är inplanerat)
Måndag: Ledig
Tisdag: Dansundervisning i Göteborg
Onsdag: Dansundervisning i Kungshamn, sedan Middag o AW i Stockholm
Torsdag: Dansundervisning i Stockholm
Fredag: Mot London. Fredagsmys i London med vänner.
Lördag: Möte i London
Söndag: En ledig dag i London. Tror det blir Sunday roast.!!
Nu när min blogg fungerar så kanske jag kan blogga från London..... vi får se. "Peppar peppar"
PS. jag må vara helt novis inom detta med blogging, men jag har kunnat göra blank rader förut, och det fungerar inte nu. blogg.se.... skärp er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0