Naked man in socks

I Coupling lär man sig sådana underbara saker som ......Nose Avoidance Tilting, The nudity buffer, The giggle loop , The sock gap. Det är en sådan underbar serie. Typisk en sådan som jag finner väldigt rolig.
Jag fick alla avsnitt på DVD av min vän Johan H. Efter det har jag självfallet sett alla avsnitt. Min flatmate Camilla, har nu också fått tycke för denna grymma serie. Så nu medan hon plöjer igenom hela serien, återlivar jag några avsnitt.
Sådan här humor gillar jag skarpt. Den förgyller mitt liv!
"When exactly do you take your socks off? My advice is to get them off right after your shoes, and before your trousers. That's the sock gap. Miss it, and suddenly you are a naked man in socks. No self-respecting woman would ever let a naked man in socks do the squelchy with her."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0