Jag är ju singel!

Här vaknar man upp en torsdags morgon och inser att man är singel.
Det är inte så att statusen på Facebook skriker det extra tydligt åt en, eller att man bröt ett förhållande i går.
Jag har ju varit singel ett bra tag. Mer än ett år faktiskt.
Så varför denna insikt i morse? Varför stod det klart för mig i dag?
Svaret är nog komplext och borde kanske inte tas upp på en blogg, och det är faktiskt inte helt relevant för detta inlägg heller.  Men vi kan säga så här......  Denna vecka har varit min första "semester" sedan Spanien resan sommaren 2009. Sedan dess har jag jobbat mellan 230-300 timmar i månaden.
Men den sista veckan har jag insett vad jag missar.
Jag är ju singel!!


Jag har försakat singellivet....och all dess nöje.(Jag har ju försakat ett förhållande-liv också för den delen.) Jag har nog missat att boka in detta i min kalender.  ;) ;)

Denna vecka har jag haft möjlighet till att inse vad jag har glömt bort.
Det har varit kaffe, öl, hångel, mys, nästan hångel på bokstaveijen, mer kaffe. vin, flört hit och dit mm.
Ok, det har varit med olika personer. Men hey....händerna har varit på täcket.......och...Jag är ju singel!!

Och även att jag är en one-person-kind-off-guy, så är det trevligt att inse att man är tillbaka/fortfarande på marknaden



Är det singel man vill vara när man är 31då?
Kanske inte, men det är ju närmar  ett "förhållande", än när man är arbetsmyra med kronisk tunnelseende från den överbokade kalendern.


Allt har ju sin tid. Arbetsmyre tiden i på pause, och när den återtas..kommer jag kombinera den mer med Singel eller förhållande livet.
Life is to short! -Dax för bättre balans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0