Om 17 maj

Sitter här med dagens tredje...eller är det femte kopp kaffe.
Spelar ingen roll. Solen har tittat fram och man kan nu njuta av kaffe,och Internet på balkongen
(försöker ladda upp en bild på detta, har jag sitter med min gröna kaffe mugg på rosa utestolar...men det fungerar inte...skall föröka 5 gånger till)
Här sitter jag nu och reflekterar gårdagen.
17 maj, Norges nationaldag. Det är första gången jag upplever denna dag, inifrån Norge så att säga.
Och tycker man då?
Super dag! Det var som en svensk midsommar! Fast snyggare! Kostym, uppklätt och glada i hågen!
Mina nyvunna Norska vänner Frode, och Camilla guidade mig igenom det hela.
Camillas kompis Marte, försökte hon med, men hade lite svårt att hålla ögonen öppna.
Det var en mycket lyckat kväll.
Vi älsker detta landet!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0